

Reklamacje:
1. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych przesyłki powstałych podczas transportu będą rozpatrywane tylko i wyłącznie po sporządzeniu protokołu szkodowego podpisanego przez odbiorcę i dostawcę przesyłki.
2. W przypadku reklamacji należy skontaktować się z GRAVACO Sp. z o.o. za pośrednictwem poczty elektronicznej lub telefonicznie. Zgłaszając reklamację należy podać imię i nazwisko zamawiającego / nazwę firmy, nr zamówienia, nr dowodu zakupu (faktury VAT) /oraz opisać przedmiot reklamacji.
3. Reklamacje są rozpatrywane na bieżąco, maksymalnie do 30 dni.
4. Odpowiedzi na reklamacje będą przesyłane pocztą elektroniczną lub pocztą tradycyjną, zgodnie z danymi teleadresowymi podanymi przez składającego reklamację w zgłoszeniu reklamacyjnym.
5. Klient ma prawo do zwrotu towaru bez podania przyczyny, w ciągu 10 dni kalendarzowych od daty otrzymania towaru, o ile nie naruszył oryginalnego opakowania otrzymanego towaru, towar jest komplety i nieużywany. Po tym terminie nie ma możliwości odstąpienia od umowy sprzedaży, chyba że Klient skorzysta z prawa rękojmi zgodnie z przepisami Kodeksu Cywilnego.
Zwroty prosimy kierować na adres:
GRAVACO Sp. Z o.o. , ul. Koniawska 43C, 66-400 Gorzów Wielkopolski - z dopiskiem "zwrot i nr zamówienia"
GRAVACO Sp. z o.o. nie przyjmuje żadnych przesyłek odesłanych za pobraniem.
GRAVACO Sp. z o.o. dokona zwrotu kwoty równej cenie zwróconego towaru. Środki pieniężne zostaną przelane na konto bankowe wskazane przez Klienta w ciągu 30 dni roboczych, licząc od dnia otrzymania przez GRAVACO Sp. z o.o. zwróconych towarów.
Koszt odesłania towarów zwróconych nie podlega zwrotowi.

Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.

nie | pon | wto | śro | czw | pią | sob | ||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | |||||
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | ||||
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | ||||
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | ||||
28 | 29 | 30 | 31 |