Koszyk

produktów: 0

wartość: 0,00 zł

przejdź do koszyka

Blog archiwum
nie pon wto śro czw pią sob
1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
Zwroty i reklamacje

Reklamacje:

1. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych przesyłki powstałych podczas transportu będą rozpatrywane tylko i wyłącznie po sporządzeniu protokołu szkodowego podpisanego przez odbiorcę i dostawcę przesyłki.

2. W przypadku reklamacji należy skontaktować się z GRAVACO Sp. z o.o. za pośrednictwem poczty elektronicznej lub telefonicznie. Zgłaszając reklamację należy podać imię i nazwisko zamawiającego / nazwę firmy, nr zamówienia, nr dowodu zakupu (faktury VAT) /oraz opisać przedmiot reklamacji.

3. Reklamacje są rozpatrywane na bieżąco, maksymalnie do 30 dni.

4. Odpowiedzi na reklamacje będą przesyłane pocztą elektroniczną lub pocztą tradycyjną, zgodnie z danymi teleadresowymi podanymi przez składającego reklamację w zgłoszeniu reklamacyjnym.

5. Klient ma prawo do zwrotu towaru bez podania przyczyny, w ciągu 10 dni kalendarzowych od daty otrzymania towaru, o ile nie naruszył oryginalnego opakowania otrzymanego towaru, towar jest komplety i nieużywany. Po tym terminie nie ma możliwości odstąpienia od umowy sprzedaży, chyba że Klient skorzysta z prawa rękojmi zgodnie z przepisami Kodeksu Cywilnego.

Zwroty prosimy kierować na adres: 
GRAVACO Sp. Z o.o. , ul. Koniawska 43C, 66-400 Gorzów Wielkopolski - z dopiskiem "zwrot i nr zamówienia"

GRAVACO Sp. z o.o. nie przyjmuje żadnych przesyłek odesłanych za pobraniem.

GRAVACO Sp. z o.o. dokona zwrotu kwoty równej cenie zwróconego towaru. Środki pieniężne zostaną przelane na konto bankowe wskazane przez Klienta w ciągu 30 dni roboczych, licząc od dnia otrzymania przez GRAVACO  Sp. z o.o. zwróconych towarów.

Koszt odesłania towarów zwróconych nie podlega zwrotowi.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium